Mini Model Customizing
Forum nie tylko o tuningu modeli
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Mini Model Customizing Strona Główna
->
1/4 mili
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin
----------------
Regulamin Forum
Tuning
----------------
Nasze fury
Foty
Motory
Rowery
Giełda
Imprezy
Porady
1/4 mili
Drifting
Linkownia
Tuning modeli
----------------
Skończone
Stock
W.I.P.
Wieś tuning
Pomoc
Kupno/Sprzedaż
Tutki
Off Topic
----------------
Hyde Park
Humor
Przywitaj się
Słownik
Forum
----------------
Propozycje
Problemy
Shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Mitty
Wysłany: Sob 3:17, 10 Mar 2007
Temat postu:
Catherine Zeta Jone Throatjob!
http://Catherine-Zeta-Jone-Throatjob.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1035721
Konus
Wysłany: Pon 13:12, 26 Cze 2006
Temat postu: Chevrolet Corvette LT1
Kolejny projekt który przygotowywała firma VTG to Chevrolet Corvette LT1.Projekt nie powstał w całości w ich firmie,silnik złożyła firma SamAmer-serwis aut amerykańskich z Łomianek. Układ wydechowy, orurowanie pod turbiny, oraz ich montaż to dzieło TomaRacing, a VTG wystroiło auto na hamowni obciążeniowej.Kierowca ma teraz do wyboru dwa programy, przełączane z kabiny, pierwszy do "spokojnego" poruszania się po mieście na doładowaniu 0.5 bara i drugi, trochę mocniejszy, na wyścigi, 0.7 bara.Corvetta jest najszybszym w Polsce autem napędzanym na jedną oś, a jej właściciel wywalczył tytuł II-Vce Mistrza Polski WR 2005.
Silnik:
Silnik LT1 5.7l
Kute tłoki Ross, kompresja 8,5:1
Kute korbowody Manley
Rozwiercone i wypolerowane kanały w głowicach
Dźwigienki zaworowe Compu Cam 1.6:1 rolkowe z igiełkowymi łożyskami
Sprężyny zaworowe Crane Cams
Kute śruby głowic ARP
Podpory wału korbowego Milodon
Panewki Clevite77
Przepustnica 2x52mm BBK
Wtryski 50lbs/hr (525cc.min) MSD
2 Pompy paliwowe 255 l/h kazda
Ustawialny regulator ciśnienia paliwa Accel
Zapłon Deleteq konwersja z rozdzielaczowego aparatu na 4 podwójne cewki
Świece zapłonowe 3stopnie chłodniejsze irydowe Denso
2 intercoolery
2 turbiny Turbonetics
2 wastegatey zewnętrzne z Audi turbo
BOV VTG
Firma VTG przeprogramowała seryjny komputer samochodu instalując własny program SMT-6.Układ wydechowy wykonany został za stali nierdzewnej z przelotowymi tłumikami TomaRacing.Pojazd został wyposażony w Dragową skrzynie automatyczną TH-400 Mega Raptor Konwerter stall speed 3000.
Foty:
http://www.vtg.pl/amerykanskie/grzenio/w3.jpg
http://www.vtg.pl/amerykanskie/grzenio/w5.jpg
http://www.vtg.pl/amerykanskie/grzenio/w4.jpg
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin